Tradisyonel olarak demografik bilgilere için bünyelmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun şehir analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve rağbet alanları kabilinden değmedarımaişetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz derunin farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, reva maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş sahiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında artık “ne istersem onu tuzakırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi nokta cesim gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini değmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet.